VELYKINIS KNYGŲ TAG'AS

Visų pirma - su Šv. Velykom! ♥
Šiandien įrašo tikrai neplanavau, tačiau beklaidžiodama kažkur interneto platybėse užmačiau štai šį tag'ą. Šiandienos temą atitinką, tai why not? 😃 Įrašas taip pat gan trumpas, tai su ta mintim ir lekiam skaityt 😏

1. Triušis - knyga, kuri norėtum, kad turėtų tęsinį.
Eeee... Monika Mikėnaitė „Anapus sienos“
2. Kiaušinis - knyga, kuri tave nustebino.
Nustebino tai turbūt Jurgio Kunčino „Tūla“, nes galvojau, kad visiškai nepatiks ir bus, kaip aš sakau, privalomoji nesąmonė. Visgi, dabar tai viena mėgstamiausių mano knygų.
3. Paieškos - knyga, kuria sunkiai ėmei į rankas.
O štai čia jau galiu vardint jums kilometrinius sąrašus. Bet turbūt sunkiausiai į rankas ėmėsi „Altorių šešėlį“. Nu ne, ne mano tipo knyga.
4. Avis - vaikystės knyga, kuria iki šiol mėgsti.
Absoliučiai visos pasakų knygos būtų, labai labai jas mėgstu ir šiandien. O šiaip jei iš rimtesnių jau tai būtų Moony Witcher „Nina. Šeštojo mėnulio mergaitė“.
5. Pavasaris - knygos viršelis, kuris tave priverčia galvoti apie pavasarį.
Pirma į galvą šovusi mintis - naujas obuolio Jane Austen „Ema“ leidimas. O iš mano pačios turimų tai absoliučiai Nieko Rimto leidyklos „Piteris Penas ir Vendė“.
6. Prisikėlimas iš mirusiųjų - knyga, kurios autorius jau miręs.
Šekspyras „Romeo ir Džiuljeta“. Spėsiu, kad tai buvo tiesiog neįtikima iš manęs, tiesa? :')
7. Krepšelis - knyga, kurią labai labai nori įsigyti.
Turbūt labiausiai noriu jau minėtos Jane Austen „Ema“ naujo leidimo, bet žinoma, dar labai norisi mažiausiai 50 kitų knygų, tad, eh...
8. Saldainis - knyga, kuri buvo itin saldi.
Tokių saldžių knygų, kitaip tariant tų atostogų romanų, nelabai ir skaitau. Arba padedu po poros sakinių. Bet viena tokių labiau kategorijai atitinkančių tai turbūt būtų Jennifer Echols „Meilės istorija“.

Dar karta su Velykom ir klausimas: kaip Jūs švenčiate? Galbūt turite kažkokių tradicijų? ♥

Komentarai

  1. "Altorių šešėly" ir man siaubingai sunkiai skaitėsi. Tiesiog visiškai ne mano tipo knyga. Nors Ivanauskaitės "Ragana ir lietus" irgi apie religiją, kunigus ir panašiai, labai skaniai suėjo. Gal dėl to, kad ir pati rašytoja tokia artimesnė širdžiai ir iš moters pusės viską aprašė.
    Super tag'as, man labai patiko! 💝

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Labai noriu paskaityti Ivanauskaitės „Ragana ir lietus“ ♥ Tikiuosi man ji irgi patiks labiau nei Altoriai :D
      Ačiū! ^.^

      Panaikinti

Rašyti komentarą