TOP10: KNYGŲ, KURIAS PERSKAIČIAU 2017 METAIS

2017 metai jau visiškai baigia išnykti už horizonto, paraštėse pratinamės rašyti kitus skaičius, tad laikas peržvelgti knygas, kurias ne tik perskaičiau per šiuos metus, bet ir būtent tas dešimt atrinktų knygų, kurios man labiausiai patiko.
1. Rupi Kaur „Milk and honey“. O jau tiek išgirta knyga, kad ojojoj... ir visai nebe reikalo! Perskaičiau vos gavusi ir įsimylėjau tą pačią akimirką! Tekstukai, kai kurie trumpi, kiti ilgi, begalo malonūs širdžiai ir sielai.
2. Povilas Šklėrius „Ko negalima sakyti merginai bare“. Drąsiai galiu sakyti, kad šis autorius jau tapo mano vienu mylimiausių lietuvių autorių. Ši knyga - jo pirmoji.  Plačiau čia.
3. Haruki Murakami „Vyrai be moterų“. Šiais metais pirma karta paėmiau į rankas Murakami kūrybą ir ši knyga man pasirodė tikras gėris! Pasakojimas labai įdomus, verčiantis susimąstyti. Plačiau čia.
4. Jasmina Warga „Mano širdis ir kitos juodosios skylės“. Viena įdomesnių jaunimo literatūros knygų, kuri, švelniai tariant, nepasirodė tokia jau baisiai banali kaip kad dabartinė dauguma. Plačiau čia.
5. E.M. Remarkas „Vakarų fronte nieko naujo“. Ooo... jau vasara kalbėjau kaip labai man patiko Remarkas! Ir iki pat dabar, nors neskaičiau daugiau jo knygų, labai patinka.
6. Hermann Hesse „Demianas“. Plačiau čia. Labiausiai susimąstyti privertusi knyga, apie kurią galvoju dar ir šiandien. Kas nesakitė, tai tikrai rekomenduoju.
7. Antoine de Saint Exupery „Mažasis princas“. Pažiūrėjau animacinį filmą, tada perskaičiau knygą ir dabar cituoju kiekvieną dieną ir varau namiškius iš proto. :) Viena geriausių knygų, kuri jau spėjo tapti kone mano Biblija. ♥
8. Laurie Halse Anderson „Žiemos mergaitės“.O, šita... taip. Taip pat viena stipresnių paauglių literatūros knygų. Joje atvirai kalbama apie bulimiją ir anoreksiją, apie ką, manau, kalbama per mažai. Plačiau čia. 
9. Jennifer Niven „Papasakok man apie tobulą dieną“. Plačiau čia. Tikitės eilinio romano? Ha. Leisk, pasijuoksiu jei taip tikrai manai. Viena labiausiai sukrėtusių knygų šiais metais.
10. Elena Favilli, Francesca Cavallo „Vakaro istorijos mergaitėms maištininkėms“. Aaaa!!! Kaip aš laukiau šios knygos tai šakės... jau gan ilgas laiko tarpas kai pamačiau ją internete ir vis galvojau: ajetau kaip man jos būtent čia ir dabar reikia! Šiais metais gavau ją kaip kalėdinę dovaną ir... nuostabi! Didžiausia rekomendacija ♥

Na štai ir mano top10 šių metų skaitinių. Kokia buvo Tavo mėgstamiausia perskaityta knyga 2017 metais? :))

Komentarai

  1. Jei patiko Remarkas, dar būtinai paskaityk jo „Mylėk savo artimą“. Irgi gera knyga!
    2017 man taip pat labai patiko „Papasakok man apie tobulą dieną“ ir „Mano širdis ir kitos juodosios skylės“. Beje, jos pasirodė šiek tiek panašios siužetu, bet abi puikios. :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. 2017 tiesiog surijau Malūko romaną "Šiukšlyno žmonės". pritrenkė mane šita knyga, kelias dienas atsigauti negalėjau. o iš klasikos turbūt labiausiai patiko Puškino "Kapitono duktė", Dostojevskio "Idiotas" ir Tolstojaus "Ana Karenina".

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Smagu girdėti ♥ būtinai pasidomėsiu Tavo paminėtomis knygomis ^^

      Panaikinti

Rašyti komentarą