SPALIO WRAP UP | 2017


A kažkas pastebėjo šį mėnesį? Nes aš tai tikrai ne.
Per spalį sugebėjau perskaityti net 8 knygas, nors kiekviena diena ir savaitgaliai būdavo nuodugniai suplanuoti. Kaip? Noriu žinoti ir aš.
1. Sang-Sun Park „Arkos angelai“. 140 p. Meh. Visiškas meh. Mažyte žavėjo antra dalis, tačiau dabar kažkaip... heh. Perskaičiau bet tik prisiverdama ir norėdama sužinoti, kas gi vyko pirmojoje dalyje. 2/5♥
2. Herman Hesse „Demianas“. 214 p. Viena geriausių šio mėnesio knygų! Hesse iš tiesų paliko labai gerą įspūdį ir sužadino norą skaityti dar daugiau. 4/5♥
3. Gayle Forman „Kai ji išėjo“. 263 p. Istorijos antroji dalis, pasakojama jau iš Adamo lūpų. Savotiškai patiko, nors siužetas nuspėjamas kaip 2+2. Šiaip tikrai verta paskaityti abi dalis. 3/5♥
4. Antoine de Saint-Exupery „Mažasis princas“. 100 p. Su visa derama pagarba, tai geriausia mano skaityta knyga. Spėjau ir paverkti ir pasijuokti vos per šimtą puslapių! Žinau, kad yra daugybė žmonių, kuriems ji nepatiko. Tačiau man tai buvo tikra atgaiva širdutei. ♥ 5/5♥
5. Leigh Bardugo „Šturmas ir audra“. 376 p. Laaaabai patiko. Su nekantrumu laukiu trečiosios dalies. Antroje dalyje buvo dar daugiau intrigos ir veiksmo. Tad, taip, atsitraukti nebuvo kada. 5/5♥
6. Alber Camus „Svetimas“. Hmm... Tikėjausi daug daugiau, nei gavau. Iš tiesų, rašymo stilius - vieni aplodismentai, labai patiko! Tačiau pati istorija, kad ir kaip ten bebūtų, nelabai visgi man prilipo. 2/5♥
7. Linas Šapokas „Žibėjusi žvaigždė“/ Dar vienas šiuolaikinės poezijos rašytojas ir, plius, lietuvis. Taaaaip. Šiaip tikrai patiko, buvo tokių kur hitino labai, bet buvo ir pora tokių kur buvau am ok. Bet juk poezija ir yra toks dalykas, kur vienam tai yra absoliutus š, o kitam visiškas rojus. Šiaip iš tiesų tai labai labai patiko, išmetus tuos pora. 4,75/5♥
8. Laurie Halse Anderson „Žiemos mergaitės“. Draugės mylima knyga, kurią ji man ir rekomendavo. (Ačiū, Ingut! ♥) Taigi. Iš pradžių nežavėjo. Tačiau labiau įsijautus į istoriją tai trenkė visu pajėgumu. Jeigu trumpai - tai knyga apie anoreksija ir bulimija. Čia visiems manau turėtų būti must read. 5/5♥

O ką per spalio mėnesį perskaitei Tu? :))

Komentarai