RUGSĖJO TBR | 2017

Oooo, kaip seniai rašiau TBR įrašą. Rugsėjo mėnesiui nusimačiau iš tiesų daug skaitinių. Tačiau labai tikiuosi, kad juos visu įveiksiu. Žiūrim?

1. Selemonas Paltanavičius „Juodoji žvaigždė“. Knygą pirkau kuomet autorius buvo užsukęs į mūsų miestelį ir, shame shame, vis dar neperskaičiau.
2. Leigh Bardugo „Šturmas ir audra“. Antroji Grišų trilogijos dalis. Pirmoji taaaaaaip įtraukė, kad tik ir telaukiu kol pradėsiu šią.
3. Edgaras Alanas Po „Raudonosios mirties kaukė“. Vienas iš rašytojų, kurį man smarkiai rekomendavo draugė.
4. Gayle Forman „Kai ji išėjo“. Nors ir dvejojau, skaityti antrąja dalį ar ne, visgi bibliotekoje nusprendžiau, kad reikia skaityti. Smart me.
5. Banana Yoshimoto „Ežeras“. Kadangi Haruki Murakami padarė savo ir sužavėjo mane japonų rašymu, nusprendžiau pasiimti ir negirdėtos autorės knygą.
6 ir 7. Hermann Hesse „Demianas“ ir „Stepių vilkas“. Taip pat draugės rekomendacija, mat tai jos mėgstamiausias autorius. „Stepių vilką“ taip pat rekomendavo paskaityti ir podė, tad žiūrėsiu kaip šis autoirus prilips man.
8. V. Mykolaitis - Putinas „Altorių šešėly“. Ši knyga aplamai turėjo būti mūsų vasaros skaitinys. Ir per vasara aš išdidžiai perskaičiau 70 puslapių. Kadangi truputį įtraukė, žadu prisėsti ir pabaigti. Labai tikiuosi pabaigti...
9. F. Svott Fitzgerald „Didysis Getsbis“. Šią knygą gavau dovanų, tad labai dėkoju tam žmogui! Esu mačiusi filmą, tad jis man labai patiko ir, tiesą pasakius, su mama dar ne kartą jį žiūrėjome ir žiūrėsime. Tad perskaičius knygą bus iš ties įdomu palyginti abu kūrinius.
10. Gerda Jan „Gertrūda“. Komiksas, arba kitaip, grafinė novelė. Tiesą sakant, nesu skaičiusi daug tokių knygų. Tad labai bus įdomu paskaityti.

Kaip aš žadu perskaityti 10 knygų per rugsėjį, kuomet dar ir į mokyklą reikia? O varge, norėčiau ir aš žinoti atsakymą į šį klausimą.

Komentarai