CITATOS: JASON RAYNOLDS „VAIKINAS JUODU KOSTIUMU“

Visuomet, skaitydama knygas, išsirašau labiausiai patikusias citatas. Tad ši, citatų, tema yra būtent skirta jomis pasidalinti.
Knygos apžvalga čia

· „Keista, kaip žmogus, buvęs tavo kasdienio gyvenimo dalimi, staiga dingsta. Tada supranti, kad kartu su juo išeina ir kai kurie kasdieniai dalykai.“
· „Gal kančiai tikrai reikia draugijos.“
· „Tačiau, nors bėgo greitai, negalėjo pabėgti nuo mirties.“
· „Atsisėdau ir mąsčiau, kaip greitai viskas keičiasi. Kaip greitai keičiasi gyvenimas.“
· „Suvokiau, kad ne mirtis yra bloga. Ne. Gyvenimas yra gražus. Toks velniškai gražus, kad tiesiog nori neprarasti jo, neprarasti visų. Bet tai neįmanoma. Tačiau galima labiau vertinti gyvenimą. Stabtelėti it pasidžiaugti.“
· „Meilė jums pasakys, kad, kai mirė jos mama, neleidau jai ištarti žodžio „mirtis“. Neleidau jo ištarti, nes niekada netikėjau mirtimi. Miręs reiškia išnykęs. Dingęs. Baigtas. Bet tada taip negalvojau apie jos mamą, ir dabar taip negalvokite apie mane. Aš tik pasikeičiau. Kaip pasikeičiame senus drabužius - nusivelkame ir apsirengiame naujus. Arba kaip keičiame darbą - padare viską, ką galime, imamės naujų pareigų. Sakyti, kad aš mirusi, reiškia, jog niekada manęs negirdėsite, nejausite... bet juk tai netiesa. Pažadu. Jei manęs kurį laiką nematysite, dar nereiškia, kad manęs nėra. Aš būsiu čia su nauju fotoaparatu su besisukančia juostele... O kaip ateis jūsų laikas pasikeisti... Judėti pirmyn,  aš lauksiu jūsų čia su nuotraukų albumu, puodeliu arbatos ir apkabinsiu taip stipriai, kaip niekas nėra apkabinęs.“

Komentarai