ESTELLE MASKAME „AR SAKIAU, KAD ILGIUOSI TAVĘS?“

„No te rindas.“

Taaiiip. Aš ta, kuri yra išprotėjusi dėl šios trilogijos. Nuo pat 2016 vasaros laukiau kaip akis išdegusi kada gi pagaliau pasirodys paskutinė dalis. Tad tik turėjau galimybę ir įsigijau. Prieš pradėdama, pasiskųsiu. Pirmosios dvi dalys - balti viršeliai. O štai trečiosios sugalvota padaryti rožinį. Um. Žinot, yra žmonių, kurie knygų trilogijas deda iš eilės ir toks spalvos pakeitimas ne itin gražiai žiūrisi.
Pirmosios knygos apžvalga.
Antrosios knygos apžvalga.
Kadangi manau, jog visi čia susirinkę jau perskaitė trečiąją knygą... Pradėkime. Taigi, žinom, kad antrosios knygos pabaigoje švelniai tariant norėjau pasmaugti Tailerį. Trečioji knyga prasidėjo tuo, kad Idena nekenčia Tailerio. Aišku, aš taip pat tikriausiai nekęsčiau taip pasielgusio mylimo žmogaus ir... Gerai, grįžtu prie knygos. Taigi, ji jo nekenčia. Kaip ir galima nuspėti, po keleto dienų kaip tik jis ir grįžta namo. Beje, ar minėjau, kad tėvas jos tik dar labiau nekenčia? Ai, Džeimis taip pat. taigi, šeima tampa tik dar labiau iširusi nei buvo. Kaip ir galima tikėtis, Taileris pasirodo netikėtai ir nustebina Ideną. Iš pradžių mergina, taip tariant, laužosi ir niekaip nesutinka jam duoti antrosios progos. Tačiau iširusiai šeimynėlei sugalvojus išvykti į keleto dienų kelionę ši ima ir pabėga kartu su juo. Atvykus į žadėtąją vietą (man labai patiko, kur Taileris sugalvojo apsigyventi...) vaikinas pradeda aiškinti, o veikiau rodyti, kur buvo ir ką veikė. Iš ties, to blogiuko Tailerio, kuris išspardo šiknas kiekvienam paprieštaravusiam ir nesutikusiam su juo nebėra. Dabar - tai ramus, mylintis, nuoširdus ir džiugus vaikinas. Jo. Aš ir apakus. Kuomet Idena sužino visus kas, kaip ir kodėl, nusprendžia likti.
Apibendrinant... labai džiaugiuosi, kad užbaigiau šią trilogiją. Tikrai geros knygos, lengvi vasaros skaitiniai. Kad ir kaip norėčiau pasakyti kitaip, bet... Paskutinioji knyga toooookia nuspėjama... Pabaiga, ką gi, manau net nepasiėmęs jos į rankas žmogus gali pasakyti tikslią pabaigą. Visgi, man patiko. Nesigailiu skaičiusi. Prisipažįstu: šioji dalis buvo pakankamai banali. 
3,5/5♥

Komentarai

  1. Neskaičiau šių knygų (vis neprisiruošiu...), ir nelabai užsinorėjau. Negaliu skaityt knygų, kurios yra nuspėjamos, nes tas mane labai nervina. Rimtai. O jeigu dar banali, kaip tu rašei...
    Sėkmės rašyme! ♥

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Ačiū!
      Kad ir kaip myliu pirmąsias dvi, trečiąja knyga lydi šioks toks nusivylimas :/ meh, galbūt ateitį rasi labiau intriguojančių serijų! ♥

      Panaikinti
  2. Aš irgi labai nekantravau kuo greičiau perskaityti trečiąją dalį, bet ji mane gerokai nuvylė :( ir dar ta spalva.... niekur nesiderina :D
    Sėkmės :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Spalva tai man siuta varo tiesiog :D Joooo, arba mūsų viltys buvo per didelės arba aš nežinau...
      Ačiū, ir tau! ♥

      Panaikinti
  3. Tenoriu pasakyti, kad ši knygų serija ir pačios knygos - geriausios iš visų mano skaitytų.❤❤Pabaiga kaip ir visos trys knygos tobula, o viršelio spalva tikrai nėra pats svarbiausias dalykas, nes už to rožinio viršelio, kuris daug kam nepatinka, slepiasi nuostabios istorijos pabaiga...❤❤❤

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą